Capítulos de libro
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Title: Cómo virtualizar un proyecto de aprendizaje-servicio (ApS)
Co-author: Laura Varela-Candamio, Vanessa Mato-Santiso
- Year: 2022
- Title of the book: International Handbook of Innovation and Assessment of the Quality of Higher Education and Research (1st ed., Vol. 1)
- Publisher: Thomson Reuters
Title: Stakeholder Management, Multichannel and Omnichannel.
Co-author: Marta Rey-García, Vanessa Mato-Santiso, María José Sanzo-Pérez
- Year: 2021
- Title of the book: International Encyclopedia of Civil Society
- Publisher: Springer
Title: Transformación digital y gestión omnicanal en las organizaciones del tercer sector: el caso de Cruz Roja Española.
Co-author: Vanessa Mato-Santiso, Marta Rey-García, María José Sanzo-Pérez
- Year: 2020
- Title of the book: Experiencias Docentes Innovadoras de Marketing Público y No Lucrativo en la era de la Economía Colaborativa
- Publisher: Universidad de Oviedo
Title: Social Marketing for Social Innovation: the employment plan of the Spanish Red Cross as a case study
Co-author: Marta Rey-García, Vanessa Mato-Santiso
- Year: 2019
- Title of the book: Case Studies on Social Marketing: a global perspective
- Publisher: Springer
Title: Los proyectos prácticos de la Cátedra Inditex-UDC de Sostenibilidad como experiencia innovadora en el ámbito de la educación para la sostenibilidad
Co-author: Vanessa Mato-Santiso, Marta Rey-García, Noelia Salido-Andrés, Obdulia Taboadela
- Year: 2019
- Title of the book: Contextos universitarios transformadores: construíndo espazos de aprendizaxe. III Xornadas de Innovación Docente
- Publisher: Universidade da Coruña
Title: Cross-Sector Partnerships: A Social Innovation in the European Work Integration Sector
Co-author: Leca, B., Sandford, S., Aurélie Sara Cognat, Anne-Claire Pache, Vanessa Mato-Santiso, Hyánek, V., Krlev, G.
- Year: 2019
- Title of the book: Social innovation: comparative perspectives
- Publisher: Routledge. Taylor & Francis Group
Title: La Omnicanalidad en las Organizaciones no lucrativas: estado de la cuestión
Co-author: Vanessa Mato-Santiso, Marta Rey-García, María José Sanzo-Pérez
- Year: 2018
- Title of the book: Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial
- Publisher: Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, Universidad de Oviedo
Title: The challenges of digital transformation for fast-fashion brands: a proposal for an operational tool to measure omni-channel integration
Co-author: Marta Rey-García, Ana Regueiro Otero, Vanessa Mato-Santiso
- Year: 2018
- Title of the book: Advances in National Brand and Private Label Marketing
- Publisher: Springer
Title: La transformación digital de la distribución comercial: la tienda física, de caja brick and mortar a nodo omnicanal
Co-author: Marta Rey-García, Elena Lirola-Walton, Vanessa Mato-Santiso
- Year: 2017
- Title of the book: Marketing Insights: la respuesta del comercio a las tendencias de comportamiento social del consumidor
- Publisher: KRK Ediciones